Besök hos Tomas och Sara





Vi har varit och kikat på Tomas och Saras nyrenoverade hus. Här myser de tillsammans med Ellie. Tyvärr en gammal bild då jag glömde kameran hemma. Virrpanna....


Vi tittade runt i deras mysiga hus. Siri sprang ut och in. Tomten är backig med många trappor och en terass högt uppe på en "bergsknalle". Utsikten är fantastisk när man blickar ut över Vättern. Skruttungen skötte sig exemplariskt och höll sig undan trappor och stup. Annars är hon mästare på att springa omkring. Det blev ett par timmar med kaffe och rundtur. Jag blir så sugen på att ha ett eget hus!

Nu är vi hemma igen och barnen sover. Jag ska laga lasagne till middag, tar ju en stund. Återkommer med recept senare. Crille har ett träningspass i eftermiddag. Känner att jag också behövt komma iväg. Kanske kan bli en promenad ikväll....

Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Grattis!



Du blev en av veckans blogg finnalisterna! :-)

2009-08-23 @ 14:00:00
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: